مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 11:162017-10-24سياسي

هاشمی: شورا پنجمی ها موضع خود را از نظارت بر عملکرد گذشته شهرداری اعلام کنند


شورا اعلام کند که آیا موافق ادامه روند نظارت بر عملکرد گذشته شهرداری هست یا خیر.

- "، محسن هاشمی رفسنجانی در شانزدهمین جلسه پنجمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش گفت: موضوعی که نیاز بود درباره آن چند نکته یادآوری شود، بحث درباره نظارت شورا بر عملکرد دوره های گذشته شهرداری تهران است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر در بیستمین سال آغاز بکار خود قرار دارد، نهادی است که وظیفه سیاستگذاری و نظارت بر فعالیت مدیریت شهری را برعهده دارد.

هاشمی ادامه داد: تا پیش از تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا، نهاد مدیریت شهری منتسب به وزارت کشور بود و مانند سایر دستگاههای منتسب به دولت تحت نظارت مجلس شورای اسلامی قرار داشت.

وی اظهار داشت: مجلس جهت نظارت بر عملکرد دستگاه های تحت نظارت خود علاوه بر ابزارهای سوال و استیضاح، عملکرد مالی دستگاه های تحت بودجه عمومی کشور را از طریق دیوان محاسبات بررسی می کند که این دیوان در گذشته با تاخیری چندساله عملکرد دستگاه ها را در راستای بودجه مصوب بررسی می کرد و اکنون به صورت روزآمد این عملکرد را بررسی ودر صورت انحراف در تخصیص و استفاده از بودجه به آنها تذکر می دهد وپس از پایان سال نیز گزارش تفریغ بودجه و حسابرسی دستگاههای دولتی را ارائه کرده و تخلفات وانحرافات را مورد پیگرد قرار می د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: شورا پنجمی ها موضع خود را از نظارت بر عملکرد گذشته شهرداری اعلام کنند

هاشمی: شورا پنجمی ها موضع خود را از نظارت بر عملکرد گذشته شهرداری اعلام کنند