مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 10:362017-10-24فناوري

استفاده از استاندارد جدید برای ایمن سازی اینترنت اشیا


تعدادی از شرکت های بزرگ فناوری مانند گوگل و ARM از یک استاندارد جدید امنیتی برای ایمن سازی اینترنت اشیا پشتیبانی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فناوری اطلاعات ، پدیده اینترنت اشیا روز به روز در حال گسترش است و با توجه به اتصال تعداد زیادی از اشیا و ابزار به اینترنت از این طریق ایمن سازی اینترنت اشیا از اهمیت زیادی برخوردار است.

کارشناسان از هم اکنون هشدار می دهند که هکرها و کلاهبرداران اینترنتی می توانند با سوءاستفاده از اتصال میلیاردها وسیله به اینترنت امنیت مردم را به خطر بیندازند و حتی زندگی آنها را تهدید کنند.

از همین رو تعدادی از شرکت های بزرگ فناوری مانند ARM سازنده بزرگ تراشه های موبایلی، گوگل و غیره چارچوب امنیتی جدیدی موسوم به Platform Security Architecture (PSA) را ابداع کرده اند که طراحی میان افزارهای ایمن برای محصولات مبتنی بر اینترنت اشیا را تسهیل می کند.

از جمله دیگر شرکت هایی که به این طرح پیوسته اند می توان به اسپرینت، سافت بانک، سیسکو، علی بابا، اسپرینت، سمانتک، بریتیش تله کام و غیره اشاره کرد.

مولفه اصلی این مجموعه Firmware-M است که قرار است از اوایل سال 2018 توسط شرکت ARM به کار گرفته شود.

دیگر استانداردهای امنیتی طراحی شده توسط این مجموعه برای تحلیل های امنیتی، بررسی های نرم افزاری و سخت افزاری و غیره قابل استفاده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از استاندارد جدید برای ایمن سازی اینترنت اشیا

استفاده از استاندارد جدید برای ایمن سازی اینترنت اشیا