مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 10:302017-10-24فرهنگي

روایت «زولپیدم» از نسلی که عاشقی را بلد نبودند


«چرا زولپیدم؟ دقیقاً سئوالی است که می خواهم در ذهن مردم ایجاد شود، اسم نمایش را زولپیدم گذاشتم چون می خواستم خاص و مبهم باشه، زولپیدم قرصی است که اگر بخوری و نخوابی، - چرا زولپیدم؟ دقیقاً سئوالی است که می خواهم در ذهن مردم ایجاد شود، اسم نمایش را زولپیدم گذاشتم چون می خواستم خاص و مبهم باشه، زولپیدم قرصی است که اگر بخوری و نخوابی، توهم میزنی؛ توصیه می کنم هیچ وقت هیچ کس استفاده نکنه.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنچه خواندید حرف های فرزین ریحانی راد ، نویسنده و کارگردان نمایش زولپیدم است.

او می گوید: زولپیدم، روایت دهه شصتی هایی است که آزمون و خطاهای زیادی روی آنان انجام گرفته، روایت نسلی است که تنها بوده و خیلی وقت ها هم حالشان بد است.

او ادامه می دهد: دهه شصتی ها عاشقی و ارتباط را بلد نبودند و من هم در این نمایش جوان عاشقی را نشان داده ام که از طرفی با رکود و مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه هم درگیر است؛ او زولپیدم می خورد، توهم می زند و آخر سر مضمحل می شود.

ریحانی راد می گوید: زولپیدم تنها خود نمایش نیست، بلکه از پوسترهای تبلیغاتی آغاز شده و به هنرنمایی بازیگران ختم می شود، در این نمایش به طرح مسئله بسنده کرده ایم و سئوالاتی نظیر چرا عاشق شدن را بلد نیستیم ، چرا پیشرفت نکردیم در ذهن بیننده ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت «زولپیدم» از نسلی که عاشقی را بلد نبودند

روایت «زولپیدم» از نسلی که عاشقی را بلد نبودند