مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 10:262017-10-24پزشكي

ماجرای اهدای پوست جسد عسل بدیعی/ قیمت بالای پوست وارداتی انسان


رییس بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) با اشاره به نحوه اهدای پوست در کشور، گفت: با پیوند به موقع پوست اهدایی، هزینه سرسام آور پوست وارداتی و پانسمان ها کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بهداشت و درمان "، عبدالخالق کشاورزی، رییس بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) با اشاره به دستیابی به علم پیوند پوست، به عنوان خدمتی ارزشمند، درباره بانک پوست در شیراز، می گوید: طی سال های گذشته، در این زمینه منطبق با استانداردهای دنیا پیش رفته ایم، اما برای آشنایی و استقبال بیشتر مردم، نیازمند اطلاع رسانی مضاعف هستیم.

این عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به این که پوست افراد مبتلا به مرگ مغزی در صورت رضایت خانواده به بیماران سوختگی پیوند زده می شود، می افزاید: این امر در کاهش هزینه و دوران نقاهت مؤثر بوده؛ به طوری که در سراسر ایران رتبه قابل قبولی را به خود اختصاص داده ایم.

قائم مقام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواستار اطلاع رسانی گسترده تر از سوی رسانه های جمعی شده و توضیح می دهد: بسیاری از خانواده هایی که یکی از اعضای آن دچار مرگ مغزی می شود، تا اندازه ای نسبت به موضوع بی اطلاع هستند و گمان می کنند پوست متوفی، به صورت کامل جدا می شود، در حالی که برداشت پوست اهدایی فقط از قسمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای اهدای پوست جسد عسل بدیعی/ قیمت بالای پوست وارداتی انسان

ماجرای اهدای پوست جسد عسل بدیعی/ قیمت بالای پوست وارداتی انسان