مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 10:052017-10-24سياسي

4 راهکار هاشمی برای افزایش نظارت شورای شهر تهران بر شهرداری


رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش، راهکارهای افزایش نظارت بر عملکرد مدیریت شهری و بررسی تخلفات مدیران گذشته شهرداری را در غالب 4 راهکار ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی رفسنجانی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: لازم بود درباره نظارت شورا بر عملکرد دوره های گذشته شهرداری تهران نکاتی را یادآور شوم.

وی با بیان اینکه شورای شهر تهران که در بیستمین سال آغاز به کار خود قرار دارد، نهادی است که وظیفه سیاست گذاری و نظارت و فعالیت مدیریت شهری را برعهده دارد، گفت: تا پیش از تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا، نهاد مدیریت شهری منتصب به وزارت کشور بود و مانند سایر دستگاه های منتصب به دولت تحت نظارت مجلس شورای اسلامی قرار داشت.

رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش اظهار داشت: مجلس جهت نظارت بر عملکرد دستگاه های تحت نظارت خود علاوه بر ابزارهای سوال و استیضاح، عملکرد مالی دستگاه های تحت بودجه عمومی کشور را نیز از طریق دیوان محاسبات بررسی می کنند که این دیوان در گذشته با تأخیری چند ساله عملکرد دستگاه ها را در راستای بودجه مصوب بررسی می کرد.

هاشمی رفسنجانی افزود: اکنون به صورت روزآمد، دیوان محاسبات عملکردها را بررسی و در صورت انحراف در تخصیص و استفاده از بودجه به آنها تذکر می دهد و پس از پایان سال نیز گزارش تفریغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 راهکار هاشمی برای افزایش نظارت شورای شهر تهران بر شهرداری

4 راهکار هاشمی برای افزایش نظارت شورای شهر تهران بر شهرداری