مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1396 ساعت 00:002017-10-23سياسي

برگزاری دومین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی کشور


دبیر فراکسیون صادرات غیر نفتی مجلس گفت: دومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور (اکسپو 2017) از 9 تا 12 آبان ماه در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علیرضا چناری روز دوشنبه در نشست خبری دومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو 2017) در هتل پارسیان انقلاب با بیان اینکه حضور کشورهای برزیل، عراق و عمان در این نمایشگاه قطعی است، افزود: تا کنون 34 کشور خارجی و 500 تاجر آمادگی خود را برای حضور در نمایشگاه اعلام کردند و پیش بینی می شود که 600 تاجر از 43 کشور در این نمایشگاه حاضر شوند.

وی با بیان اینکه قرار است نمایشگاه توانمندی های صادراتی کشور در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع برگزار شود، گفت: 12 گروه کالایی؛ صنایع غذایی، کشاورزی، نهاده های کشاورزی، ماشین آلات کشاورزی، قطعات صنعتی، فرش، نساجی ، چرم و پوشاک، لوازم خانگی، صنایع دستی، محصولات سلولزی، تجهیزات پزشکی، صنعت و ساختمان و پتروشیمی این نمایشگاه را پوشش می دهند.

سخنگوی ستاد برگزاری نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با بهره مندی از فضای مناسب پسابرجام و با هدف توسعه صادرات غیرنفتی و تسهیل در عرضه تولیدات ایرانی به تجار خارجی و با دعوت از رییسان جمهوری ایران، روسیه و داغستان برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی کشور

برگزاری دومین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی کشور