مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 23:262017-10-23سياسي

عباسی: برخی برای دنیای خود دین مردم را خدشه دار می کنند


امروز متاسفانه برخی برای دنیای خود دین و عقیده مردم را مورد خدشه قرار می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" استان تهران، حسن عباسی امشب در اجتماع فرزندان روح الله در شهرستان ملارد اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران 39 سال است که در مقابل همه سختی ها و دشمنی های استکبار ایستاده است.

وی افزود: در این میان، معلوم نیست چرا برخی دنبال این هستند که برای دنیای خود، کشور را به سمتی ببرند که مطلوب نیست و به نوعی زیر پای دین و عقیده مردم انگار می خواهند آب ببندند.

رییس مرکز بررسی های دکترینال متذکر شد: نزدیک به 40 سال است کشور با هدایت دو خلف صالح در حال حرکت به سمت پیشرفت و تعالی است و باید این را در نظر داشته باشیم که برخی موضوعات که امروز به عنوان تکنولوژی در غرب مطرح است، چشم ما را نگیرد.

وی تصریح کرد: امروز باید تلاش کنیم در بهترین شرایط همه علوم دنیا به خصوص علوم انسانی را در دست خود گرفته و رشد دهیم و حرکت در این مسیر امروز امری لازم است.

انتهای پیام/ی http://fna.

ir/a1zt1y نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسی: برخی برای دنیای خود دین مردم را خدشه دار می کنند

عباسی: برخی برای دنیای خود دین مردم را خدشه دار می کنند