مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 19:252017-10-23فرهنگي

از بحث آلودگی هوای تهران تا پرتره یک نویسنده در حقیقت


محمد احسانی با مستند «دود» متقاضی جشنواره حقیقت است و همچنین در خبر دیگری اعلام شده است که مستندی درباره «جان برجر» در این رویداد به نمایش درمی آید.

- محمد احسانی با مستند دود متقاضی جشنواره حقیقت است و همچنین در خبر دیگری اعلام شده است که مستندی درباره جان برجر در این رویداد به نمایش درمی آید.

دود نام مستندی به کارگردانی محمد احسانی است که در سال 96 تولید شده و فرم حضور در یازدهمین دوره جشنواره سینماحقیقت را پر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی سینماحقیقت، در خلاصه موضوع این فیلم آمده است: تهران از آلوده ترین شهرهای جهان است و سالانه بیش از 5 هزار نفر در این شهر بخاطر آلودگی هوا جان خود را از دست می دهند! این فیلم با نگاهی تجربی به این موضوع پرداخته است و زندگی افراد درگیر با آلودگی هوای شهر تهران را به تصویر می کشد.

مدت زمان این مستند 30 دقیقه است و در صورت پذیرفته شدن از سوی هیات انتخاب این دوره از جشنواره، برای نخستین بار در بخش مسابقه مستندهای کوتاه سینماحقیقت نمایش داده می شود.

محمد احسانی متولد سال 1352 در شهر تبریز و فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات انگلیسی است و مستندهای رخش بر نقش ، ایدز ایران 83 ، تبریز: تصاویر دنیای فراموش شده ، گنبد مینا ، بانوی ارومیا ، دریاچه تنها ، روزگاری هامون و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از بحث آلودگی هوای تهران تا پرتره یک نویسنده در حقیقت

از بحث آلودگی هوای تهران تا پرتره یک نویسنده در حقیقت