مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 18:512017-10-23سياسي

عضو هیأت رییسه اتاق ایران: بحران انتقال آب ارس به دیگر حوضه ها بررسی می شود


بحران انتقال آب ارس به سایر حوضه های آبریز در سفر اعضای کمیسیون کشاورزی و منابع طبیعی مجلس به اردبیل بررسی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس" از اردبیل، حسین پیرموذن عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روز چهارشنبه هفته جاری اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس به اردبیل سفر خواهند کرد و در نشست های متعدد با فعالان بخش کشاورزی و مسؤولان این حوزه چالش های بخش کشاورزی و راهکارهای لازم برای حل مشکلات و موانع کشاورزی و دامداری استان مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: در این جلسات سعی خواهیم کرد مشکلات تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان اردبیل در بخش کشاورزی را طرح و زمینه اصلاح و تصویب قوانین شایسته در حل این معضلات و مشکلات را فراهم آوریم.

عضو هیأت رییسه اتاق ایران تصریح کرد: کشاورزان ما از مرحله کشت و زرع محصولات خود تا مرحله نگهداری یا به اصطلاح داشت و برداشت، با چالش هایی روبه رو هستند و حتی در بخش زراعی و باغی و دامی نیز در عرضه محصولاتشان به بازار و بازاریابی و صادرات گرفتار معضلاتی می شوند که با تدبیری مناسب و راهکاری منطقی می توان این موانع را از پیش رو برداشت.

وی نمونه این مشکلات را عدم پرداخت به موقع بهای محصولات خریداری شده به شکل تضمینی و عدم تعادل بازار در بخش عرضه و تقاضا و ضرر و زیان کشاورز دانست و گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیأت رییسه اتاق ایران: بحران انتقال آب ارس به دیگر حوضه ها بررسی می شود

عضو هیأت رییسه اتاق ایران: بحران انتقال آب ارس به دیگر حوضه ها بررسی می شود