مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 18:012017-10-23بين الملل

امارات برای ضربه زدن به قطر، یک شرکت نزدیک به استیو بَنِن را جذب کرد


امارات عربی متحده یک شرکت آمریکایی که ارتباطات نزدیکی با استراتژیست سابق دونالد ترامپ در کاخ سفید دارد را در راستای کارزار خود علیه قطر به استخدام درآورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، در حالی که تنش ها بین 4 کشور عربستان سعودی، امارات عربی متحده، مصر و بحرین با قطر همچنان ادامه دارد، خبرها حاکی از توسط ابوظبی به یک شرکت آمریکایی برای منزوی کردن دوحه حکایت دارد.

امارات عربی متحده یک شرکت آمریکایی که ارتباطات نزدیکی با استراتژیست سابق دونالد ترامپ در کاخ سفید را در راستای کارزار رسانه ای خود علیه قطر به استخدام درآورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه مک کلاچی ، این اقدام ابوظبی به فاصله کوتاهی پس از کناره گیری استیو بَنِن از سمت خود به عنوان استراتژیست رییس جمهور آمریکا صورت گرفت.

گفته می شود که این اقدام امارات عربی متحده در راستای بخشی از تلاش های چندین میلیون دلاری 4 کشور عربی برای انزوای قطر صورت گرفته است.

طبق این گزارش، امارات در حال پرداخت 330 هزار دلار ماهیانه به شرکت کمبریج آنالیتیکا است؛ شرکتی که ترامپ در جریان کارزار ریاست جمهوری برای ارسال پیام های آنلاین از آن استفاده کرده بود.

امارات عربی متحده می خواهد از این شرکت برای هدف قرار دادن آنلاین قطر در فیس بوک و توییتر استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امارات برای ضربه زدن به قطر، یک شرکت نزدیک به استیو بَنِن را جذب کرد

امارات برای ضربه زدن به قطر، یک شرکت نزدیک به استیو بَنِن را جذب کرد