مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 17:162017-10-23سياسي

ذکیانی خبر داد ارائه 86 مقاله علمی در همایش اربعین


همایش بین المللی اربعین با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه کربلا و ستاد اربعین کشور 3 و 4 آبان ماه در دانشگاه کربلا برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه " به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، غلامرضا ذکیانی رییس دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی و دبیر اجرایی همایش اربعین با اشاره به مقالات ارسال شده به دبیرخانه این همایش عنوان کرد: با توجه به محدودیت زمانی در برگزاری این همایش از حدود یک ماه پیش، خوشبختانه مقالات خوبی به دبیرخانه رسید.

این مقالات از سوی کمیته داوری ارزیابی شده و به دو زبان فارسی و انگلیسی ترجمه شدند.

وی افزود: در کنار این مقالات، 45 مقاله که بیشتر سفارشی بودند از کشور خودمان به دست ما رسید که به دو زبان عربی و انگلیسی ترجمه کردیم.

خوشبختانه در این فاصله موفق شدیم چکیده تفضیلی مقالات را به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی ترجمه کنیم که در مجموع 560 صفحه است.

ذکیانی با بیان این نکته که تعداد دویست نسخه از کتاب چکیده مقالات در همایش ارائه خواهد شد، تصریح کرد: 86 عنوان مقاله که در داوری انتخاب شدند در روزهای برگزاری همایش به زبان نویسنده آن ارائه می شود.

دبیر اجرایی همایش با تقدیر از همراهی و همکاری استادان و پژوهشگران در برگزاری این همایش افزود: ایجاد ارتباط بین دانشمندان ایرانی و عراقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذکیانی خبر داد ارائه 86 مقاله علمی در همایش اربعین

ذکیانی خبر داد ارائه 86 مقاله علمی در همایش اربعین