مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 16:102017-10-23ورزشي

تورک: محرومیت مسلمان و غفوری به سازمان لیگ و "ساکت" ابلاغ شده است


رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می گوید دستور موقت این کمیته درباره محرومیت دو بازیکن استقلال و پرسپولیس به سازمان لیگ و دبیرکل فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است.

- تورک: محرومیت مسلمان و غفوری به سازمان لیگ و "ساکت" ابلاغ شده است رییس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می گوید دستور موقت این کمیته درباره محرومیت دو بازیکن استقلال و پرسپولیس به سازمان لیگ و دبیرکل فدراسیون فوتبال ابلاغ شده است.

مرتضی تورک در گفت وگو با ایسنا درباره محرومیت دو بازیکن استقلال و پرسپولیس تا اطلاع ثانوی با حکم موقت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: این حکم موقت به سازمان لیگ و دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال ابلاغ شده و تا زمانی که از سوی این کمیته لغو نشود، دستور موقت به قوت خود باقی است تا رای پرونده صادر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دیروز در ادامه برخوردهای قاطع کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با آسیب های موجود در فضای این رشته ورزشی در ایران و به دنبال پخش تصاویر چند بازیکن فوتبال در حال استعمال قلیان با دستور موقت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، محسن مسلمان از پرسپولیس و وریا غفوری از استقلال تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم شدند.

کمیته اخلاق با صدور این حکم اعلام کرد که در روزهای آینده به بررسی پرونده این دو بازیکن خواهد پرداخت تا محرومیت قطعی شان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورک: محرومیت مسلمان و غفوری به سازمان لیگ و "ساکت" ابلاغ شده است

تورک: محرومیت مسلمان و غفوری به سازمان لیگ و "ساکت" ابلاغ شده است