مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 15:252017-10-23بين الملل

برنامه دولت ترامپ برای مهار منطقه ای ایران از عراق شروع شده است


با اعلام استراتژی جدید ترامپ در برابر ایران، وزیر خارجه و وزیر خزانه داری آمریکا سفرهای منطقه ای برای عملیاتی کردن این استراتژی را آغاز کرده اند و همزمان تحرکات بازیگران صحنه سیاسی عراق اوج گرفته است.

- امتیاز خبر: 84 از 100 تعداد رای دهندگان 47 یک هفته بعد از اعلام استراتژی جدید ترامپ علیه ایران و احاله سرنوشت برجام در آمریکا به کنگره این کشور، اصلی ترین حامیان این تصمیم، پیروزی اولیه خود در عدم تصدیق برجام از سوی رییس جمهور آمریکا را با حضور دو مقام ارشد آمریکایی جشن گرفتند.

در نشست بنیاد دفاع از دموکراسی ها که اصلی ترین اندیشکده طراح تحریم های آمریکا علیه ایران طی سالیان گذشته بوده است، مایک پمپئو رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا و ژنرال هربرت مک مستر مشاور امنیت ملی به تفصیل در خصوص برنامه های آمریکا علیه ایران سخن گفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، شدت ابراز عشق و علاقه متقابل مسئولان تندروی اندیشکده دفاع از دموکراسی ها (FDD) و دو مقام ارشد دولت ترامپ به حدی است که دانیل لاریسون نویسنده ارشد امریکن کنسرواتیو نوشته است: بله، دولت ترامپ سیاست گذاری در خصوص ایران را به این اندیشکده سپرده است .

نشنال اینترست نیز در خصوص فضای جلسات برگزار شده با حضور پمپئو و مک مستر نوشته است که علیرغم مباحثات جدی که در جلسه صبح با حضور پمپئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه دولت ترامپ برای مهار منطقه ای ایران از عراق شروع شده است

برنامه دولت ترامپ برای مهار منطقه ای ایران از عراق شروع شده است