مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 14:352017-10-23سياسي

فراخوان جشنواره ادبی «نسیم کلمات»


ششمین جشنواره ادبی «نسیم کلمات» با موضوع «رسانه های جدید و نقش آن در خانواده پایدار» در قالب داستان کوتاه پاییز سال جاری در سطح شهر تهران برگزار می شود.

- ششمین جشنواره ادبی نسیم کلمات با موضوع رسانه های جدید و نقش آن در خانواده پایدار در قالب داستان کوتاه پاییز سال جاری در سطح شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس خبر رسیده، ملوک سیدآبادی مدیر فرهنگی هنری منطقه 14 و رییس فرهنگسرای اخلاق با اشاره به سیاست های کلی ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص تحکیم خانواده و ارتقای سرمایه اجتماعی بر پایه رضایت، انصاف، خدمت و احترام و مودت با تاکید بر به کارگیری یکپارچه ظرفیت های آموزشی _تربیتی در رسانه های کشور و مقابله موثر با جنگ نرم دشمنان برای فروپاشی و انحراف روابط خانوادگی، گفت: ششمین جشنواره ادبی داستان کوتاه نسیم کلمات با موضوع رسانه های جدید و نقش آن در خانواده پایدار در قالب داستان کوتاه برگزار می شود.

او فرهنگ سازی و تقویت تعامل های اخلاقی و ایجاد فرصت برای حضور مفید و موثر اعضای خانواده در کنار یکدیگر و استفاده موثر خانواده از اوقات فراغت به صورت جمعی را از رویکردهای این جشنواره برشمرد و افزود: آیات قرآن کریم، احادیث ائمه معصومین (علیهم السلام) و یا محورهای اعلامی از سوی مقام معظم رهبری که مورد الهام فکر اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جشنواره ادبی «نسیم کلمات»

فراخوان جشنواره ادبی «نسیم کلمات»