مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 14:002017-10-23اقتصادي

اعزام هیات تجاری سیستان و بلوچستان به کشور عمان


رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از اعزام هیات تجاری استان سیستان و بلوچستان به کشور عمان خبر داد و گفت: توسعه روابط تجاری بین استان و کشور عمان از جمله اهداف مهم این سفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نادر میرشکار افزود: در این سفر که معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری و جمعی از مدیران بخش دولتی و خصوصی حضور دارند، یکی از مهمترین مسایل توسعه روابط از طریق بنادر مهم چابهار ایران و سهار و دُقُم کشور عمان است.

وی افزود: در این سفر بررسی ها و ارزیابی هایی در زمینه صادرات محصولات غذایی بویژه داروهای گیاهی و عسل صورت خواهد پذیرفت و نشست ها و ملاقات های مختلفی نیز برگزار خواهد شد .

میرشکار عمده اهداف این سفر 5 روزه را آشنایی با طرف های تجاری، ملاقات با فعالان اقتصادی و تجار و بازرگانان، بررسی ظرفیت های بازار و آشنایی با قوانین و مقررات آن کشور در حوزه تجاری، آشنایی و بازدید از مراکز و صنایع مهم و مرتبط عنوان کرد .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: بازدید از بندر صحار و دُقُم ، ملاقات با فعالین اقتصادی و مدیران این بنادر،ملاقات با تجار و بازرگانان و فعالین اقتصادی عمان و بازدید از اسکله های مسقط، دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در مسقط، دیدار با تجار و بازرگانان ایرانی مقیم عمان از جمله برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام هیات تجاری سیستان و بلوچستان به کشور عمان

اعزام هیات تجاری سیستان و بلوچستان به کشور عمان