مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 13:102017-10-23دانش

آغاز مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی


مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالـی غیرانتفاعی از امروز اول آبان آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، تاریخ و نحوه شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته سال 1396 منتشر شد.

با توجه به درخواست دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال1396 مرحله تکمیل ظرفیت برای این رشته ها برگزار می شود.

تمامی داوطلبان علاقه مند به تحصیل در رشته های تحصیلی دانشگاه فنی و حرفه ای و مؤسسات آموزش عالـی غیرانتفاعی (اعم از داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت نام کرده و یا ثبت نام نکرده اند) می توانند بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش که در این باره در روز دوشنبه اول آبان ماه 96 منتشر می شود، اقدام کنند.

متقاضیان برای ثبت نام در رشته های تحصیلی مورد علاقه خود می توانند در تاریخ مقرر با مراجعه به دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای تحت پوشش دانشگاه فنی و حرفه ای و یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی

آغاز مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کاردانی به کارشناسی