مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 13:002017-10-23بين الملل

خالد قدومی: مرحله اختلافات میان تهران و جنبش حماس به پایان رسیده است


نماینده جنبش حماس درتهران ضمن اشاره به این که حماس در چارچوب تقویت روابط استراتژیک با ایران حرکت می کند گفت: تهران از مقاومت فلسطین حمایت کرده است و به حمایت خود در تمام زمینه ها ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خالد قدومی، نماینده جنبش حماس در تهران در گفت و گو با الرساله افزود: سفر فرماندهان جنبش حماس به تهران در راستای تحرکات دیپلماسی برای مطلع کردن تمام اطراف از آخرین تحولات مساله فلسطین و به خصوص پرونده های ملی و مربوط به مقاومت و مقابله با اشغالگری انجام شد.

وی ادامه داد: صالح عاروری ، معاون دفتر سیاسی جنبش حماس در مورد راههای تقویت و گسترش روابط با تهران و همچنین راههای کمک به ملت فلسطین و راههای تقویت مقاومت درمقابله با رژیم اشغالگر بحث کرد و مانند همیشه با استقبال گرم مقامات ایرانی رو به رو شد.

قدومی با اشاره به اینکه مرحله اختلافات میان تهران و جنبش حماس به پایان رسیده است گفت: ما در چارچوب تقویت مقابله با رژیم اشغالگر که خطری برای تمام کشورهای منطقه است حرکت می کنیم.

وی در رابطه با خشم رژیم صهیونیستی از گسترش روابط ایران و حماس گفت: این ناراحتی و خشم رژیم اشغالگر طبیعی است زیرا آن ها خواهان روابط منطقه ای وبین المللی جنبش نیستند، به هر حال ما به تهدیدات آنها اهمیت نخواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خالد قدومی: مرحله اختلافات میان تهران و جنبش حماس به پایان رسیده است

خالد قدومی: مرحله اختلافات میان تهران و جنبش حماس به پایان رسیده است