مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 12:552017-10-23اقتصادي

10 روش برای تشخیص گوشی اصلی از تقلبی


اولین سوالی که معمولا بعد از مراجعه به بازار و مشاهده انبوه فروشگاه ها و تلفن ها به ذهن اکثر ما می رسد این است که به چه دستگاهی تقلبی می گویند و هنگام خرید یک وسیله هوشمند باید به چه نکاتی توجه کرد؟ - دستگاه های Refurbished به گوشی های بازیافتی اطلاق می شود که معمولا بعد از چرخه تولید یکی دو ساله با جمع آوری دستگاه های معیوب و بازگشتی (تعمیراتی) توسط شرکت های تولید کننده موبایل با ظاهر و بدنه جدید و نو تولید می شوند.

در بعضی از موارد این دستگاه ها در یک کشور ثالث مثل چین در مکان های نا مناسب و بدون استاندارد تولید کننده گوشی جمع آوری شده و با تعمیر و سرهم کردن اجزای گوشی های بازگشتی، یک گوشی جدید ایجاد می کنند و با بسته بندی نو و فاقد گارانتی به کشور های مختلف عرضه می شود.

تشخیص گوشی بازیافتی از اصلی بسیار مشکل و تخصصی و در شرایطی غیر ممکن است.

بهترین گزینه برای تشخیص این دستگاه ها خرید گوشی با گارانتی معتبر کارت طلایی نه به صرف گفتن فروشنده که گارانتی مثلا مرکزی دارد ممکن است.

البته خاطر باید اضافه کرد گوشی های Refurbished معمولا با اختلاف یک تا دو ساله بعد از معرفی گوشی توسط کمپانی مربوطه عرضه می شود و دلیل آن هم واضح است باید تعداد گوشی های برگشتی به حدی برسد تا بتوان از ضایعات آنها گوشی جدید ایجاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 روش برای تشخیص گوشی اصلی از تقلبی

10 روش برای تشخیص گوشی اصلی از تقلبی