مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 12:512017-10-23فرهنگي

ایرج زاد: ماجرای فیلم تابستان داغ واقعیت پنهان کردنی نیست


نشست نقد و بررسی تابستان داغ با حضور ابراهیم ایرج زاد کارگردان، پیام کرمی نویسنده، شاهین شجری کهن منتقد سینما و علی رزازیان مجری و کارشناس سینما عصر یکشنبه در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، نشست نقد و بررسی تابستان داغ با حضور ابراهیم ایرج زاد کارگردان، پیام کرمی نویسنده، شاهین شجری کهن منتقد سینما و علی رزازیان مجری و کارشناس سینما عصر یکشنبه در فرهنگسرای ارسباران برگزار شد.

در ابتدای برنامه پیام کرمی درباره ایده این کار گفت: ایده کار از تصاویر متعددی در زندگی ام گرفته شده است که مهم ترین آن اتفافی است که برای برادرم افتاد.

بیست سال پیش برادرم به خانه دایی ام می رود و از پاسیون خانه به پایین پرت می شود، من بعد از دیدن این صحنه و ارتفاع از حال رفتم اما همیشه در ذهنم باقی ماند و باعث شکل گیری "تابستان داغ" شد.

ابراهیم ایرج زاد کارگردان این اثر نیز درباره همکاری با پیام کرمی اظهار کرد: من فیلمساز عرصه فیلم کوتاه هستم و فیلم هایی که ساخته ام با اقتباس از ادبیات است.

بسیار دوست داشتم که اولین فیلم بلندم را با اقتباس از رمان بسازم.

وقتی با پیام آشنا شدم و فیلمنامه او را خواندم متوجه شدم تمام فاکتورهایی که به عنوان اقتباس دنبال آن بودم دارد بنابراین در ابتدای سال 94صحبت هایی با هم کردیم بازنویس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرج زاد: ماجرای فیلم تابستان داغ واقعیت پنهان کردنی نیست

ایرج زاد: ماجرای فیلم تابستان داغ واقعیت پنهان کردنی نیست