مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 12:452017-10-23سياسي

فرار مالیاتی ریشه در ضعف قوانین دارد


عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید دارد که فرارمالیاتی عامل سه ضعف به خصوص ضعف قوانین دارد.

- محمدرضا تابش در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه سالانه 30 تا 40 هزار میلیارد تومان فرار مالیاتی در کشور رخ می دهد، اظهار داشت: ریشه فرار مالیاتی در کشور را می توان در ضعف قوانین و وجود روزنه های فساد پیدا کرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی به راه حل مقابله با فرار مالیاتی اشاره کرد، بیان داشت: سازمان امور مالیاتی با بررسی های دقیقی که انجام می دهد باید خلاء های و ضعف های قانونی در مقابله با فرار مالیاتی را احصاء کند.

نماینده مردم اردکان در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: از سوی دیگر کمیسیون اقتصادی مجلس نیز با بررسی ضعف های قانونی باید نسبت به رفع این خلع ها اقدام کند.

وی تاکید داشت: البته نهادهای نظارتی دیگر از جمله دیوان محاسبات و سازمان بازرسی کل کشور باید نتایج نظارت خود را به مجلس ارائه دهند تا بتوانیم روزنه های که برای بروز فساد وجود دارد را کور کنیم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلایل فرارمالیاتی را در سه موضوع می توان ریشه یابی کرد، گفت: در زمینه فرار مالیاتی با خلع قانونی، ضعف نظارتی و وجود روزنه های فساد روبه ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار مالیاتی ریشه در ضعف قوانین دارد

فرار مالیاتی ریشه در ضعف قوانین دارد