مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 12:452017-10-23سياسي

ابدی سازی محدودیت فعالیت هسته ای ایران در برجام پذیرفته نمی شود


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی ها تلاش می کنند که برجام را به کلی برهم بزنند لذا درنظر گرفتن شروط جدید برای ادامه اجرای برجام بهانه جویی است.

- محمدابراهیم رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به طرح جدید نمایندگان مجلس سنا برای تغییر برجام و ابدی سازی محدودیت های ایران در این موافقتنامه بین المللی، گفت: آمریکایی ها تلاش می کنند که برجام را به کلی برهم بزنند لذا درنظر گرفتن شروط جدید برای ادامه اجرای برجام بهانه جویی است.

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایالات متحده آمریکا می خواهد با تحت فشار قرار دادن کشورمان موجب شود برجام از سوی ایران نقض شود تا سریعا تحریم هایش را برقرار کند، اظهار کرد: دولت ترامپ باید بداند که جمهوری اسلامی ایران همواره متحد به اجرای برجام بوده است؛ در این میان تحریم های مجدد آمریکا علیه کشورمان نیز اثرگذار نخواهد بود.

وی ضمن تاکید بر اینکه برجام طوری تدوین شده که نمی توان متن جدیدی به آن اضافه کرد از این رو مباحث مطرح شده از سوی دولت ترامپ سبب از بین رفتن کل برجام خواهد شد، تصریح کرد: وقتی صحبت از ابدی سازی محدودیت های ایران در برجام می شود به معنای ممنوعیت دائمی برای اندازه غنی سازی کشورمان است از این رو باید اذعان کرد که هیچ وقت جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابدی سازی محدودیت فعالیت هسته ای ایران در برجام پذیرفته نمی شود

ابدی سازی محدودیت فعالیت هسته ای ایران در برجام پذیرفته نمی شود