مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 12:352017-10-23سياسي

متاع شما خریداری ندارد


واقعیت این است که نظام اکنون در دهه چهارم عمرش چنان بحران هایی را از سر گذرانده که افشاگری های افرادی متهم به انواع اختلاس و فساد مالی توان زیادی برای آشفته کردنش ندارد.

- اگر آنها با چنین اتهاماتی روبه رو نبودند، به پاک دستی و مهرورزی و عدالت التزام عملی داشتند، شاید قصه فرق می کرد اما در حال حاضر گفتن من افشا می کنم و من منتشر خواهم کرد نه کسی را در حکومت نگران می کند نه در میان مردم خریداری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد در سرمقاله خود نوشت: حمید بقایی، دولتمرد حبس کشیده احمدی نژادی، دیروز با زنبیلی قرمز و پلاستیکی به دادگاه رفت.

با جوانفکر چند عکس یادگاری گرفت و در نهایت با عصبانیت زیاد از دادگاه خارج شد.

او در میان جمعیتی موبایل به دست نطق غرایی در مورد بی گناهی خود ایراد کرد، رییس سه قوه را متهم کرد و خطاب به جمعیت گفت: مردم من تا آخر خواهم ایستاد.

زنبیل قرمز او شامل دفاعیاتش در برابر اتهام تصرف غیر مجاز، اختلاس و تبانی در معاملات دولتی و گم کردن دو میلیون یورویی است که به گفته آقای اژه ای دست ایشان بوده و حالا معلوم نیست کجاست.

آن چه در دادگاه گذشته بر ما معلوم نیست اما حرف آقای بقایی را که می گوید جرات نمی کنند دادگاه را علنی برگزار کنند همه شنیده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متاع شما خریداری ندارد

متاع شما خریداری ندارد