مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 12:102017-10-23اقتصادي

تزریق بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات به کارخانه شیر سرایان


یک میلیارد و 160 میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در راستای برطرف کردن مشکلات کارخانه شیر سرایان تزریق شده است.

- رییس جهاد کشاورزی سرایان گفت: یک میلیارد و 160 میلیون تومان تسهیلات از محل صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در راستای برطرف کردن مشکلات کارخانه شیر سرایان تزریق شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسی سلیمانی دیشب (30 مهرماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شهرستان سرایان روزانه حدود 20 تن شیر تولید و روانه بازار مصرف می شود که تولید سالانه شیر شهرستان 7 هزار و 530 تن است.

مدیر جهاد کشاورزی سرایان ادامه داد: تغییر الگوی دامی از دام سبک به دام سنگین، ناشی از شرایط اقلیمی حاکم بر منطقه حادث شده است.

سلیمانی تصریح کرد: 20 درصد شیر تولیدی شهرستان به کارخانه فرآورده های لبنی شهرستان تحویل و 80 درصد آن به کارخانجات سایر استان های هم جوار ارسال می شود.

وی با اشاره به این که قیمت گذاری شیر با توجه به کیفیت و بار میکروبی آن انجام می شود، تصریح کرد: از دامداران درخواست می شود نسبت به رعایت مسائل بهداشتی در راستای افزایش کیفیت شیر اقدامات جدی تری را انجام دهند.

مدیر جهاد کشاورزی سرایان در رابطه با شمار مراکز جمع آوری شیر در شهرستان سرایان گفت: هم اکنون پنج مرکز جمع آوری شیر در شهرستان سرایان فعال است که 2 مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات به کارخانه شیر سرایان

تزریق بیش از یک میلیارد تومان تسهیلات به کارخانه شیر سرایان