مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 12:052017-10-23اجتماعي

چزابه و شلمچه، مقصد اتوبوس های اصفهان برای سفر اربعین


رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: زائران برای جلوگیری از مشکلات، بلیط های سفر خود به عتبات عالیات در اربعین حسینی را به صورت اینترنتی پیش خرید کنند تا خدمات دهی به طور مناسب تری انجام شود.

- محمدعلی صلواتی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا پیرامون تمهیدات اندیشیده شده برای سفر اربعین به عراق، اظهار کرد: ستاد اربعین در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای تشکیل و جلسات متعددی با حضور مدیران شرکت ها و انجمن شرکت های شهرستان ها برگزار شده است.

وی افزود: در بحث کنترل های فنی و ایمنی ناوگان، مدیران فنی شرکت های مسافربری ملزم شده اند ناوگان خود را پیش از سفر مورد معاینه فنی قرار دهند و از صحت عملکرد ناوگان اطمینان حاصل کنند.

علاوه بر آن، ناظران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و نمایندگان پلیس راه بر حسن اجرای این کار نظارت خواهند کرد و به صورت تصادفی برخی از اتوبوس ها را مورد بازدید قرار می دهند.

رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با بیان اینکه پیش فروش اینترنتی و حضوری بلیط های اربعین حسینی آغاز شده است، اضافه کرد: زائران می توانند بلیط های اتوبوس را به مقاصد مرزهای شلمچه و چزابه در زمان مورد نظر خود با مراجعه به پایگاه اینترنتی Payaneha.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چزابه و شلمچه، مقصد اتوبوس های اصفهان برای سفر اربعین

چزابه و شلمچه، مقصد اتوبوس های اصفهان برای سفر اربعین