موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 11:252017-10-23ورزشي

رضوانی: با عاملان این درگیری به شدت برخورد می کنیم


رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلوی ایران گفت: با کسانی که در ایجاد درگیری در فینال فینا ترافی نقش داشته اند برخورد می کنیم.

- محسن رضوانی در گفت و گو با ایسنا، درباره ی درگیری روز گذشته بین تیم های ایران و مالت در بازی فینال رقابت های فیناترافی گفت: ایران در مرحله ی مقدماتی این مسابقات تیم مالت را با نتیجه ی خوبی شکست داد و به دلیل وجود چند بازیکن سطح بالا در تیم مالت، باخت در مقابل ایران برای آن ها گران تمام شده بود.

برد در فینال برای هر دو تیم مهم بود و به دلیل خشن بودن ورزش واترپلو هر دو تیم بازیکنان اخراجی داشته اند که تا حدودی در ایجاد این درگیری نقش داشته اند.

البته فدراسیون شنای ایران پس از بازگشت تیم جلسه ای را تشکیل می دهد و اگر کسی در این درگیری کوتاهی کرده باشد چه از ایران و چه از کشور مالت به شدت مورد برخورد قرار می گیرد.

وی افزود: طبق اسنادی که وجود دارد داور بازی 30 تا 35 ثانیه مانده به پایان زمان قانونی بازی سوت می زند و یکی از بازیکنان ما(ایران) در مسیر رفتن به رختکن مورد حمله ی تعدادی از بازیکنان مالت قرار می گیرد که جای تعجب دارد.

سرپرست و مربی تیم ملی ایران نیز برای جدا کردن این بازیکنان جلو می روند که از دید فینا و مسئولان مسابقات به معنای ایجاد درگیری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضوانی: با عاملان این درگیری به شدت برخورد می کنیم

رضوانی: با عاملان این درگیری به شدت برخورد می کنیم