مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 11:052017-10-23اجتماعي

کمربندی که از دل شهر می گذرد!


کمربندی جاده ای است که دور شهر کشیده می شود تا خودروها مجبور به گذشتن از داخل شهر نباشند اما کمربندی بروجرد شهر را به دو قسمت تقسیم کرده و از دل شهر می‎ گذرد.

- گسترش شهر از یک‎ طرف و افزایش استفاده از وسایل نقلیه از سوی دیگر در طول سال های اخیر سبب شده کمربندی بروجرد جایگاه اصلی خود را به عنوان یک کمربندی که می تواند شهر را از ترافیک سنگین و آلودگی صوتی نجات دهد از دست بدهد.

با عبور خودروهای سنگین و نیمه سنگین از کمربندی بروجرد و با توجه به اینکه این محور بار سنگین ترافیکی شمال به بروجرد را تحمل می کند شاهد واژگونی خودروها در این محور هستیم.

با توجه به اینکه این محور به همت شهرداری چهار بانده و تعریض شده اما برای رفع برخی از نواقص موجود، این محور باید ایمن سازی شود.

کمربندی بروجرد یکی از محورهای پرخطر بوده و با وجود اینکه اقداماتی در سال های اخیر برای ساماندهی آن صورت گرفته ولی در سال جاری چندین مورد واژگونی در آن رخ داده که منجر به فوت چند تن هم شده است.

از ابتدای سال جاری تاکنون 16 مورد واژگونی خودرو در کمربندی رخ داده است علی ابراهیمی رییس پلیس راهنمایی و رانندگی بروجرد در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: تلفات جاده ای امروز یکی از مباحث مهم است و تصادفات هشتمین عامل مرگ در کشور بوده که با افزایش خودروها روز به روز بر آماره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمربندی که از دل شهر می گذرد!

کمربندی که از دل شهر می گذرد!