مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 09:212017-10-23سياسي

با حکم نوبخت معاون فنی،امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه منصوب شد


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در حکمی حمید رضا عدل را به عنوان معاون فنی، امورزیربنایی و تولیدی این سازمان منصوب کرد.

- معاون فنی،امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه منصوب شد رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در حکمی حمید رضا عدل را به عنوان معاون فنی، امورزیربنایی و تولیدی این سازمان منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی "، در حکمی از سوی محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، حمیدرضا عدل به عنوان معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی این سازمان منصوب شد.

در این حکم آمده است، نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی، به موجب این ابلاغ به سمت معاون فنی، امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه کشور منصوب می شوید.

انتظار می رود تا در راستای ایجاد تحول بنیادین در راهبری توسعه، طراحی زیرساخت ها و رصد توسعه پایدار و متوازن با برخورداری از همکاری واحدهای مرتبط و بهره گیری از کارشناسان و صاحبنظران برجسته، نسبت به توسعه کیفی نظام فنی و اجرایی و برنامه ریزی، بودجه ریزی و نظارت در امور زیربنایی و تولیدی در چارچوب مأموریت ها و وظایف محوری پیوست، اقدام لازم معمول دارید.

امید است با اتکال خداوند متعال و با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، موفق و مؤید باشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حکم نوبخت معاون فنی،امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه منصوب شد

با حکم نوبخت معاون فنی،امور زیربنایی و تولیدی سازمان برنامه و بودجه منصوب شد