مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 07:552017-10-23اجتماعي

قاتلی خطرناک تر از «نهنگ آبی»!


وزیر گفت که نگران است؛ او هشدار می داد.

او می گفت که بروز فرقه های ضاله، روح و روان دانش آموزان را نشانه گرفته و هجمه ها آنقدر زیاد شده که اولویت های آموزش و پرورش را تغییر داده و مدرسه شده کانون اصلی مبارزه با آسیب ها.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجام جم، سیدمحمدبطحایی همین چند روز قبل این جملات را گفت، همزمان با آغاز هفته پیوند اولیا و مربیان که دیروز آخرین روزش بود و به رسمی نانوشته فقط هفته ای است برای خالی نبودن عریضه.

آسیب هایی که وزیر آموزش و پرورش درباره شان خیلی سربسته حرف می زد، این بار با فاصله ای اندک، بسیار علنی و بی پرده ظاهر شد، پیش چشم همه، در اصفهان، از روی یک پل ماشین رو و از میان افکار دو دختر نوجوان، همان ها که دل به ارتفاع و سقوط زدند، که یکی شان در دم جان باخت و دیگری حالش بد است، خیلی وخیم.

پلیس گفت این دو تحت تاثیر بازی مجازی نهنگ آبی بوده اند؛ همان چالش نهنگ روسی که مسئولان دولتی آمدنش به کشور را تکذیب می کردند و گمانشان این بود که نوجوانان و جوانان ایرانی مقابلش مصون اند.

خبر این است که نه فقط نهنگ آبی که آسیب ها از ریز و درشت خیلی وقت است حریم نوجوانی و جوانی را شکسته و شده بخشی از زندگی، آسیب هایی که در گزارش های رسمی آموزش و پرورش با این واژه ها ازآن یاد می شود: رفتارهای پرخطر، بزهکاری، انحرافات اخلاقی، اختلالات روانی، آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتلی خطرناک تر از «نهنگ آبی»!

قاتلی خطرناک تر از «نهنگ آبی»!