مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1396 ساعت 01:402017-10-22اقتصادي

640 راهدارخانه فعال در کشور وجود دارد


مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: 640 راهدارخانه فعال در کشور وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طالبی در مراسم کلنگ زنی ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه خرم آباد- اندیمشک، از ساخت 50 پاسگاه پیش ساخته پلیس راه تا پایان سال جاری در سراسر کشور خبر داد و اظهار کرد: احداث و بهسازی این تعداد پاسگاه در راستای اجرای سیاست های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای احداث و نگه داری ساختمان های پلیس راه است.

وی با بیان اینکه طرح نوین مقاوم سازی و شکیل سازی 50 پاسگاه در دستور کار سازمان است، افزود: دو مورد از پاسگاه های یاد شده در استان لرستان احداث می شوند که یک واحد آن در الیگودرز و واحد دیگر امروز در محل مقر پلیس راه خرم آباد- اندیمشک کلنگ زنی شد.

مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اشاره به زمان بهره برداری از این پروژه، تصریح کرد: با توجه به وجود زیرساخت های مختلف در محل پاسگاه پلیس راه خرم آباد - اندیمشک تمام تلاش خود را خواهیم کرد که این پروژه تا قبل از پایان سال و حتی الامکان در دهه مبارک فجر به بهره برداری برسد.

طالبی با اشاره به نقش مهم پلیس راه خرم آباد - اندیمشک به عنوان محور شریانی و استراتژیک بار و مسافر تصریح کرد: این پاسگاه نقش بسزایی در تامین امنیت و خدمات دهی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

640 راهدارخانه فعال در کشور وجود دارد

640 راهدارخانه فعال در کشور وجود دارد