مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 19:102017-10-22سياسي

اعزام 60 مبلغ، سخنران و مداح به پیاده روی اربعین


اعزام 60 مبلغ، سخنران و مداح به پیاده روی اربعین " مسئول طرح یاوران معنوی کمیته فرهنگی اربعین گفت: 30 مبلغ کشوری، 15 سخنران کشوری و 15 مداح ایام اربعین به عراق اعزام می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تسنیم از خرم آباد، حجت الاسلام امیر مسعود حاجی ابراهیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال برای نخستین بار تمامی موکب هایی که در عراق و ایران فعالیت دارند توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات مجوز دریافت کرده اند و شناسنامه دار شده اند و اگر موکبی می خواهد فعالیت کند می تواند در سایت سازمان بازسازی عتبات عالیات ثبت نام کند و مجوز بگیرد.

وی بابیان اینکه امسال 30 مبلغ کشوری به صورت ستادی اعزام می شود و در مابقی استان ها نیز برحسب نیاز مبلغ و مبلغه اعزام می شود افزود: 15 سخنران کشوری و 15 مداح ازجمله حدادیان، میرداماد، پناهیان و میرباقری در نجف، کربلا و موکب های بین راهی طی 10 روز مستقر می شوند.

مسئول طرح یاوران معنوی کمیته فرهنگی اربعین عنوان کرد: هیچ تبلیغات محیطی در عراق توسط ایران صورت نمی گیرد، مقام معظم رهبری نیز سال گذشته بیان کردند به هیچ وجه عکس ایشان در بین راه نصب نشود و عکس هایی که نصب شده شهدای مدافع حرم هستند.

وی بیان کرد: دو طرح به نام "نایب الشهدا" و "تکه تکه های قلب من با تو ای حسین" در وزارت کشور رونمایی شد که طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 60 مبلغ، سخنران و مداح به پیاده روی اربعین

اعزام 60 مبلغ، سخنران و مداح به پیاده روی اربعین