مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 18:252017-10-22ورزشي

برانکو با این شروط با پرسپولیسی ها تمدید می کند


تیم ملی کرواسی این روزها دالیچ را به عنوان سرمربی بر بالای سر خود می بیند اما مسئولان فوتبال کرواسی به صورت جدی خواهان این هستند تا برانکو با اتمام قراردادش در پرسپولیس هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

از طرف دیگر مسئولان فدراسیون فوتبال کرواسی می دانند که دالیچ در تیم ملی کرواسی ماندنی نیست چرا که او پیشنهاد بسیار خوبی را از نظر مالی از یکی از تیم های حاشیه خلیج فارس دارد که او را وسوسه کرده تا یکبار دیگر راهی خلیج فارس شده و به کار مربیگری در این خطه بپردازد.

پولی که دالیچ در یازده ماه فعالیت در تیمی از حوزه خلیج فارس خواهد گرفت برابر با پولی است که فدراسیون کرواسی طی چهار سال این پول را به او می پردازد.

این موضوع باعث شده تا کروات ها بدانند دالیچ در تیم ملی کرواسی ماندنی نیست و به همین دلیل به دنبال برانکو هستند تا او با توجه به سابقه درخشانی که در فوتبال دارد یکبار دیگر هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

پایان قرارداد هفت بازیکن پرسپولیس کار را سخت می کندهفت بازیکن مطرح و اصلی تیم پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان با این باشگاه به پایان می رسد و این در حالی است که پرسپولیس به دلیل باشگاه ریزه اسپور ترکیه از دو پنجره نقل و انتقالات محروم است و در این شرایط این نگرانی برای برانکو وجود دارد که در صورتی که این بازیکنان قراردادشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برانکو با این شروط با پرسپولیسی ها تمدید می کند

برانکو با این شروط با پرسپولیسی ها تمدید می کند