مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 17:552017-10-22اقتصادي

توقیف کارخانه ها و واحدهای تولیدی در گلستان ممنوع است


بر اساس دستور العمل ستاد اقتصاد مقاومتی صدور هرگونه دستور قضایی که منجر به توقیف کارخانه ها و واحدهای تولیدی شود، - رییس کل دادگستری گلستان گفت: بر اساس دستور العمل ستاد اقتصاد مقاومتی صدور هرگونه دستور قضایی که منجر به توقیف کارخانه ها و واحدهای تولیدی شود، ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی هاشمیان اظهار داشت: ماموریت این ستاد اقتصاد مقاومتی کمک به رونق تولید و برخورد قانونی با کسانی است که در مسیر سرمایه گذاری سنگ اندازی می کنند.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان افزود: از دادستان ها خواسته ایم موانع و سنگ اندازی ها در مسیر سرمایه گذاران را در استان شناسایی و در صورت نیاز برای مدیران متخلف پرونده قضایی تشکیل دهند.

وی همچنین از نظارت بر تسهیلات رونق تولید خبر داد و گفت: متاسفانه برخی افراد به اسم سرمایه گذاری تسهیلات می گیرند اما در بخش هایی غیر از تولید سرمایه گذاری می کنند.

وی افزود: به همین منظور و در راستای حمایت از سرمایه گذاران واقعی، تسهیلات پرداخت شده به واحدهای تولیدی و سرمایه گذاران رصد می شود تا اگر در جایی غیر از تولید سرمایه گذاری شده باشد با متخلفان برخورد کنند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف کارخانه ها و واحدهای تولیدی در گلستان ممنوع است

توقیف کارخانه ها و واحدهای تولیدی در گلستان ممنوع است