مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 16:452017-10-22ورزشي

اساسنامه ابلاغی وزارت ورزش به فدراسیون ها ایرادات جدی دارد


رییس فراکسیون ورزش مجلس با انتقاد از نحوه اداره سرپرستی فدراسیون ها، عنوان کرد: فراکسیون ورزش این مسئله را رصد می کند و تأکید دارد که انتخابات کمیته ملی المپیک پس از انتخابات رؤسای فدراسیون ها برگزار شود.

- محمدرضا تابش در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اداره سرپرستی چندین فدراسیون در آستانه انتخابات رییس کمیته ملی المپیک، تصریح کرد: ترجیح و تأکید فراکسیون ورزش مجلس این است که انتخابات کمیته ملی المپیک پس از انتخاب رؤسای فدراسیون های ورزشی که با سرپرست اداره می شود، انجام شود تا تشریفات قانونی برای انتخابات کمیته ملی المپیک رعایت شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آقای یوسف نژاد نایب رییس فراکسیون ورزش مسئول پیگیری اصلاح اساسنامه فدراسیون ها و نظارت بر انتخاب رؤسای فدراسیون ها است و در این زمینه از طرف فراکسیون ورزش مذاکرات جامعی با مسئولان وزارت ورزش و جوانان انجام داده است.

وی ضمن موافقت با سخنان وزیر ورزش و جوانان در خصوص آسیب زا بودن مدیریت سرپرستی فدراسیون ها، تأکید کرد: یکی از اصول موفقیت در ورزش برنامه ریزی بلند مدت است و با مدیریت سرپرستی که احساس امنیت ندارد، امکان تحقق برنامه های بلندمدت برای او و مجموعه تحت مدیریتش وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساسنامه ابلاغی وزارت ورزش به فدراسیون ها ایرادات جدی دارد

اساسنامه ابلاغی وزارت ورزش به فدراسیون ها ایرادات جدی دارد