مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 16:352017-10-22سياسي

اسنپ در خدمت مردم تبریز


در حالی که کمتر از دو هفته از آغاز به کار سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ در شهر قم می گذرد، اکنون این سامانه خبر از آغاز فعالیت خود در شهر تبریز داده است.

- بزرگ ترین سامانه هوشمند حمل و نقل ایران از هفتمین شهر محل فعالیت خود رونمایی کرد اسنپ در خدمت مردم تبریز در حالی که کمتر از دو هفته از آغاز به کار سامانه هوشمند حمل و نقل اسنپ در شهر قم می گذرد، اکنون این سامانه خبر از آغاز فعالیت خود در شهر تبریز داده است.

به این ترتیب با ورود اسنپ به تبریز، این سامانه هفتمین شهر ایران را مجهز به خدمات گسترده خود در بخش حمل و نقل کرده و امیدهایی بیشتری برای فراگیری خدمات حمل و نقل آنلاین در سراسر ایران شکل گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، اسنپ" اعلام کرد: این مجموعه با کنار زدن شیوه های سنتی حمل و نقل، امروزه رفت و آمد افراد را در شهرهای بزرگ آسان و ارزان کرده و علاوه بر آن به عنوان اصلی ترین راهکار کاهش ترافیک و آلودگی هوا مطرح است.

در سفر با اسنپ امکان نمایش زنده خودرو روی نقشه، دریافت و اشتراک گذاری اطلاعات سفر با دیگران، پرداخت آنلاین یا نقدی هزینه سفر و صرفه جویی در وقت و هزینه برای مسافران در نظر گرفته شده است و کاربران می توانند در هر ساعت از شبانه روز با گروه پشتیبانی این سامانه در ارتباط باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسنپ در خدمت مردم تبریز

اسنپ در خدمت مردم تبریز