مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 16:302017-10-22سياسي

حمایت مجلس از افزایش سن ازدواج


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس، بر ضرورت تعیین سن ازدواج به تبعیت از قوانین حاکم بر عصر نوین، با توجه به نیاز و مبانی علمی متناسب با شرایط روحی و جسمی افراد در چارچوبی قانونمند تاکید کرد.

- مسعود رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تایید اظهارنظر برخی وکلای ملت مبنی بر اینکه اصلاح سن ازدواج کودکان مخالفانی از بیرون مجلس دارد گفت: ما در عصری زندگی می کنیم، که به دلیل گستردگی استفاده از ابزارهای نوین اطلاعاتی، افکار تمام ملل به هم پیوند خورده است، بنابراین لازم است سبک زندگی خود را در جهت انطباق با قوانین حاکم بر عصر نوین تغییر دهیم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: امروزه بحثی که در گذشته، بر مبنای مسائل فقهی بر ضرورت تحقق ازدواج در سنین پایین تر توصیه می کرد، خودبه خود تبدیل به چالش شده است، بنابراین تغییر سن ازدواج به تبعیت از دنیا، با توجه به نیاز و مبانی علمی متناسب با شرایط روحی و جسمی افراد ضروری به نظر می رسد، ضمن اینکه در این مورد باید نگاه سنتی قبل را نیز به طور کامل ترک کنیم.

وی با یادآوری ضرورت قانونمندسازی سن ازدواج تصریح کرد: این موضوع در کمیسیون اجتماعی مورد بحث قرار گرفت، اما یکی از موانعی که در مسیر تعیین سن قانونی ازدواج وجود دارد، دیدگاه های دوگانه ای بوده که در این مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مجلس از افزایش سن ازدواج

حمایت مجلس از افزایش سن ازدواج