مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 16:162017-10-22بين الملل

قانونگذار روس: ائتلاف آمریکا قصد دارد یک پایگاه جدید در رقه برای خود ایجاد کند


قائم مقام کمیته امنیتی و دفاعی شورای فدراسیون روسیه تأکید کرد که ائتلاف بین المللی با تخصیص کمک های مالی برای مردم رقه قصد ایجاد پایگاهی جدید در سوریه را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، فرانتس کلینتسویچ معاون اول کمیته امنیتی و دفاعی شورای فدراسیون روسیه در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرد، ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا با تخصیص بودجه برای کمک های بشردوستانه به ساکنان رقه سوریه سعی دارد یک مرکز جدید در سوریه برای خود بوجود بیاورد.

بنا بر گزارش خبرگزاری تاس ، وی در ادامه گفت، تخصیص میلیون های دلار و یورو به رقه، آن هم با این سرعت، نمونه دیگری از این امر است که چطور ائتلاف بین المللی سیاست های دوگانه در سوریه دنبال می کند.

این اقدام همچنین نمونه دیگری از چگونگی عملکرد آنها در تمییز دادن میان عبارت های دوستانه و غیردوستانه است.

این قانونگذار روس همچنین تأکید کرد: به طور مشخص تمام این اقدامات پس زمینه سیاسی مشخص دارد و مسئله ای که اینجا مطرح می شود صرفا با تلاش ها برای مخفی کردن شواهد مربوط به بمباران وحشیانه نیست بلکه به اعتقاد من اول از همه، مسئله اصلی مربوط به تلاش ها برای تبدیل کردن رقه به یک مرکز جدید در سوریه است، آن هم سوریه ای که به اعتقاد آنها تحت کنترل بشار اسد نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانونگذار روس: ائتلاف آمریکا قصد دارد یک پایگاه جدید در رقه برای خود ایجاد کند

قانونگذار روس: ائتلاف آمریکا قصد دارد یک پایگاه جدید در رقه برای خود ایجاد کند