مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 16:102017-10-22پزشكي

ورزش بیش از حد مردان سفیدپوست منجر به عوارض قلبی می شود!


یک مطالعه جدید نشان داد که انجام ساعت های زیادی تمرینات ورزشی در طول هفته، خطر ابتلا به انسداد عروق کرونری را افزایش می دهد که هشداری برای احتمال بیماری قلبی است.

- جالب توجه است که این روند تنها در میان مردان سفیدپوست دیده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تک تایمز، بر اساس پژوهش جدید، ورزش فیزیکی قطعا دارای فهرستی طولانی از منافع است، اما انجام بیش از حد آن ممکن است به مشکلات قلبی منجر شود.

چیزی که این یافته را جالب تر می کند، این است که ظاهرا ارتباط بین تمرینات ورزشی بیش از حد و افزایش خطر ابتلا به بیماری قلبی تنها در مردان سفید پوست دیده می شود.

طبق این پژوهش جدید توسط یک تیم از محققان از دانشگاه ایلینوی شیکاگو، مردان سفیدپوست که سه برابر بیشتر از دستورالعمل های تایید شده (150 دقیقه در هفته) ورزش می کنند، احتمال بیشتری دارد که دچار انسداد شرایین شوند.

محققان تصلب عروق کرونری (CAC) بیش از 3000 مرد سفید و سیاه 18 تا 30 ساله را از بیرمنگام، آلاباما، شیکاگو، مینیاپولیس، اوکلند و کالیفرنیا طی یک دوره 25 ساله بررسی کردند.

"CAC" اندازه گیری کلسیم و پلاک در عروق قلب و تشخیص حضور آن از طریق روش هایی نظیر یک سی تی اسکن ساده است که در معرض خطر ابتلا به بیماری قلبی بودن فرد را هشدار می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش بیش از حد مردان سفیدپوست منجر به عوارض قلبی می شود!

ورزش بیش از حد مردان سفیدپوست منجر به عوارض قلبی می شود!