مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 15:252017-10-22فرهنگي

14 سریال جدید برای شبکه پنج


"بچه مهندس"، "هیات مدیره"، "زندگی از نو"، "گرانباری" و "سارقین روح" فهرست سریال های جدید شبکه پنج سیماست که به زودی در مرحله تولید خواهند گرفت.

- "بچه مهندس"، "هیات مدیره"، "زندگی از نو"، "گرانباری" و "سارقین روح" فهرست سریال های جدید شبکه پنج سیماست که به زودی در مرحله تولید خواهند گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، بچه مهندس با تهیه کنندگی سعید سعدی و کارگردانی علی غفاری، هیات مدیره با تهیه کنندگی مهران رسام و کارگردانی مازیار میری، زندگی از نو با تهیه کنندگی مهدی شفیعی و کارگردانی علی محمد قاسمی، گرانباری با تهیه کنندگی هومن کبیری و کارگردانی احسان عبدی پور و سارقین روح با تهیه کنندگی ابوالفضل صفری و کارگردانی احمد معظمی و فرهاد نجفی به زودی آماده کلید خوردن و تصویربرداری قرار خواهند گرفت.

گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما، همچنین سریال های بازگشت ، پاییز تنهایی ، روزهای خوش ، چهره به چهره ، حکم ، لاک قرمز و شبگرد را نیز در مرحله نگارش دارد و دو مجموعه کارگاه شماره 48 و سپیده از این دست آثار هستند که متن هایش تمام شده است.

بنابر این گزارش، در حال حاضر دو مجموعه تلویزیونی از یادها رفته با تهیه کنندگی اکبر تحویلیان و کارگردانی بهرام بهرامیان و پاهای بی قرار با ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 سریال جدید برای شبکه پنج

14 سریال جدید برای شبکه پنج