مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 15:102017-10-22سياسي

اغلب جرائم به عمق دریا کشیده شده است/لازم بود جهت مقابله با آن به دریا وارد شویم


فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: واپایش عملیاتی دریابانی علاوه بر وحدت و هماهنگی بیشتر، شرایط تصمیم گیری را برای مسئولان هموارتر می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عزیزالله ملکی صبح امروز در همایش واپایش عملیاتی انتظامی و دریابانی استان با اشاره با فرمایش مقام معظم رهبری، افزود: پدیده قاچاق و قاچاق فروشی ضربه ای به اقتصاد و هویت ملی کشور و هم برنامه ریزی هاست که این از لحاظ شرعی یک عمل ممنوع و حرام است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان هرمزگان به عنوان دروازه ورود کالای تجاری به کشور است، می تواند بستر مناسب برای قاچاق کالا باشد و بر اساس اهداف تعریف شده در سطح کلان ناجا و ایجاد همپوشانی، تقویت قوای عملیاتی و استفاده از همه ظرفیت های انتظامی و دریابانی در سرزمین خشکی و دریا می طلبد تا با هماهنگی بهتر و افزایش تعاملات این توان تقویت شود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه واپایش عملیاتی دریابانی علاوه بر وحدت و هماهنگی بیشتر، شرایط تصمیم گیری را برای مسئولان هموارتر می کند، اظهار کرد: کنترل عملیاتی منوط به وظایفی است که در چارچوب مبارزه با قاچاق کالا، مواد مخدر و انسان به فرمانده انتظامی استان محول شده و در سایر مأموریت های ذاتی، فرماندهی دریابانی استان همچنان به وظایف خود عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اغلب جرائم به عمق دریا کشیده شده است/لازم بود جهت مقابله با آن به دریا وارد شویم

اغلب جرائم به عمق دریا کشیده شده است/لازم بود جهت مقابله با آن به دریا وارد شویم