مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 14:512017-10-22سياسي

کارشناس سیاسی آسیای مرکزی: اصلاحات سیاسی و اقتصادی در ازبکستان خیره کننده است


کارشناس سیاسی آسیای مرکزی در مقاله ای تحت عنوان تاشکند حرکت جدیدی را آغاز می کند نوشت: سرعت اصلاحات سیاسی و اقتصادی در ازبکستان خیره کننده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار " در تاشکند، جیمس دورسا کارشناس سیاسی آسیای مرکزی در مقاله ای تحت عنوان تاشکند حرکت جدیدی را آغاز می کند نوشت: سرعت اصلاحات سیاسی و اقتصادی در ازبکستان خیره کننده است در این مقاله آمده است: روز 4 دسامبر سال 2016 میلادی که شوکت میرضیایف به عنوان رییس جمهور ازبکستان انتخاب شد در این کشور مرحله جدیدی از توسعه آغاز شد.

رییس جمهور جدید که طی 13 سال گذشته به عنوان نخست وزیر فعالیت کرده با سرعت مشغول حل و فصل مسائلی مانند مشکلات مرزی و آبی با کشورهای همسایه، تبدیل ارز ملی، حمایت از حقوق بشر، برقراری همکاری ها با رسانه های غربی و سازمان های غیردولتی شد.

رییس جمهور ازبکستان همچنین همکاری های خود را با کشورهای همسایه و همچنین کشورهای خارجی نزدیک و دور از جمله روسیه، چین، آمریکا، اتحادیه اروپا و کشورهای دیگر بیش از پیش گسترش داد.

ممنوعیت کار اجباری در مزارع پنبه برای معلمان و کارمندان بهداشت را می توان از جمله تغییرات مهم داخلی در ازبکستان عنوان کرد.

پیشرفت بیش از پیش در این زمینه امکان توسعه بازارهای خارجی را برای صادرات پنبه ازبکستان فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارشناس سیاسی آسیای مرکزی: اصلاحات سیاسی و اقتصادی در ازبکستان خیره کننده است

کارشناس سیاسی آسیای مرکزی: اصلاحات سیاسی و اقتصادی در ازبکستان خیره کننده است