مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 14:252017-10-22سياسي

سپاه جایگاه ویژه ای در بین نیرو های مسلح و ملت ایران دارد


مراسم صبحگاه، ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) صبح امروز با حضور امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد جانشین فرمانده این قرارگاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر صباحی فرد در این مراسم اظهار داشت: امسال در دهمین سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی اتفاقهای ارزنده ای رخ داد که نتایج مجاهدت های کارکنان قرارگاه در جای جای کشور بود و مقام معظم رهبری در شرف یابی امسال اقدامهای قرارگاه پدافند هوایی را مورد تقدیر قرار دادند و همکاری پدافند با دانشگاه، وزارت دفاع و تعامل مناسب با سپاه پاسداران را مثبت ارزیابی فرمودند.

وی گفت: در سالهای اخیر پدافند هوایی در همه زمینه های راداری، موشکی، توپخانه ای اطلاعات و شناسایی و همچنین در ابعاد معنوی و توسعه اماکن مذهبی رشد چشمگیری داشته است و یکی از نقاط عطف این رشد، تعامل و همکاری مناسب با سپاه پاسداران بوده است که این همکاری در دوران دفاع مقدس هم وجود داشته و ارتش و سپاه دوشادوش یکدیگر در مقابل دشمن ایستاده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز برادران سپاه در مسئولیت های حساس در قرارگاه پدافند هوایی حضور موثر دارند و کمک شایانی به پیشبرد ماموریت های پدافند هوایی می کنند.

صباحی فرد در پایان تاکید کرد: اتفاق نظر بین دولت و سپاه باعث شد تا پاسخ محکمی به دشمنان داده شود و مشخص شد سپاه پاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه جایگاه ویژه ای در بین نیرو های مسلح و ملت ایران دارد

سپاه جایگاه ویژه ای در بین نیرو های مسلح و ملت ایران دارد