مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 13:552017-10-22ورزشي

احمدی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت ورزشکاران مطرح در ترویج فرهنگ قرآنی


معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان با اشاره به راه یابی 800 جوان و ورزشکار به مرحله کشوری مسابقات قرآن این وزارتخانه گفت گفت که تلاش بر این است تا حداکثر بهره از چهره های ورزشی در ترویج فرهنگ قرآنی حاصل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحمید احمدی با بیان اینکه مرحله نهایی این رقابت ها از 5 تا 10 آبان در شیراز برگزار خواهد شد، افزود: براساس تجارب دو دوره قبل این رقابت های قرآنی، مهم این بود که بتوانیم طیف وسیع تری از جوانان و ورزشکاران را تحت پوشش قرار دهیم.

خوشبختانه ادارات کل ورزش و جوانان در 31 استان، همکاری خوبی داشتند و زمینه خوبی برای مشارکت علاقه مندان به شرکت در این برنامه و جشنواره قرآنی فراهم شد.

امیدواریم، مسابقه ماندگار با خاطره خوبی برای شرکت کنندگان باشد.

وی ادامه داد: در مرحله شهرستانی و استانی، مدیریت برگزاری مسابقات برعهده اداره کل ورزش و جوانان استان ها بود که در این راستا از همکاری سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور نیز بهره مند بودیم؛ با توجه به اینکه موضوع مسابقات قرآن به لحاظ فنی، نیازمند مدیریت و نظارت یک نهاد تخصصی بود از دوستان و همکاران در این سازمان دعوت شد که تعاملاتی همانند دوره های گذشته با وزارت خانه داشته باشند و بتوانیم از نظر فنی در کیفیت قابل قبولی مسابقات را برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت ورزشکاران مطرح در ترویج فرهنگ قرآنی

احمدی تاکید کرد: استفاده از ظرفیت ورزشکاران مطرح در ترویج فرهنگ قرآنی