مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 13:552017-10-22اقتصادي

امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی یزد و جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان


سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در راستای استفاده بهینه از توانایی های علمی و آموزشی و فرهنگی طرفین و همکاری مشترک در زمینه های مورد نیاز تفاهم نامه همکاری امضاء کردند .

- امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی یزد و جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان در راستای استفاده بهینه از توانایی های علمی و آموزشی و فرهنگی طرفین و همکاری مشترک در زمینه های مورد نیاز تفاهم نامه همکاری امضاء کردند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این قرارداد به منظور ایجاد و گسترش فعالیت های پژوهشی، فناوری و تولید، کارآفرینی ، اموزشی، فرهنگی فیمابین برای مدت پنج سال به امضای مهدی باصولی رییس سازمان جهاددانشگاهی استان یزد و مرتضی تیموری رییس جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان رسید.

بر اساس مفاد این تفاهم نامه، طرفین نسبت همکاری در زمینه برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی عمومی و تخصصی و سمینارها و همایش علمی استفاده از امکانات مورد نیاز، برگزاری دوره های آموزشی جهت کارکنان شرکت ها و صنایع، همکاری مشترک در برگزاری آموزش های مجازی و ایجاد محتوای الکترونیکی و همکاری در زمینه سرمایه گذاری مشترک و ایجاد شرکت توسط طرفین در زمینه فناوری و تولید اقدام خواهند کرد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی یزد و جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان

امضای تفاهم نامه همکاری جهاددانشگاهی یزد و جهاددانشگاهی واحد صنعتی اصفهان