مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 13:352017-10-22اقتصادي

ایرلاین ها هم از لیست ارز مبادله ای خارج شدند


با بازنگری در مجموعه مقررات ارزی و در راستای سیاست یکسان سازی نرخ ارز به زودی اختصاص ارز مبادله ای به ایرلاین ها متوقف خواهد شد.

دستورالعمل مربوطه احتمالا تا اواخر هفته جاری ابلاغ و لازم الاجرا خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از چندی پیش بانک مرکزی بازنگری در مجموعه مقررات ارزی را در دستور کار خود قرار داد و طی تغییراتی اختصاص ارز مبادله ای به برخی از بخش ها را متوقف کرده است، چرا که به هر صورت به منظور اجرای سیاست یکسان سازی نرخ ارز به طور مشخص دیگر ارز مبادله ای مفهومی نداشته و تمامی بخش ها مشمول ارز با نرخ بازار آزاد خواهند شد مگر آنکه در زمان یکسان سازی نرخ ارز تصمیم بر این باشد که با ایجاد سازوکارهایی به برخی بخش های خاص از جمله درمانی اختصاص ارز با نرخی متفاوت پرداخت شود که البته در این باره نیز هیچ تصمیمی تاکنون اعلام نشده است.

بر این اساس بعد از آنکه در شهریورماه امسال ارز مسافرتی حذف شد و دیگر پرداخت 200 دلار برای زائران و 300 دلار برای سایر مسافران کنار گذاشته شد به زودی اختصاص ارز به شرکت های هواپیمایی نیز متوقف می شود.

بند (15) مجموعه مقررات ارزی به فروش ارز بابت هزینه های سوخت، ناوبری، هندلینگ، لندینگ، حقوق خدمات خارجی و حق بیمه شرکت های هواپیمایی ایرانی اختصاص دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرلاین ها هم از لیست ارز مبادله ای خارج شدند

ایرلاین ها هم از لیست ارز مبادله ای خارج شدند