مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 13:202017-10-22سياسي

کاهش 10.2 درصدی واقعه ولادت در همدان


معاون سیاسی امنیتی فرماندار همدان از کاهش 10.

2 درصدی واقعه ولادت در شهرستان همدان خبر داد و گفت: در شش ماهه نخست امسال 6 هزار 639 معادل 36 درصد نوزاد متولد شده که نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر ناظری پور یکشنبه 30 مهر در شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان همدان، اظهار کرد: ثبت وقایع حیاتی به علت داشتن آمارهای دقیق، قابل اعتنا و تحلیل و غیرقابل رد شدن می تواند یک مبنا برای برنامه ریزی در توسعه پایدار و رشد جامعه است.

وی ادامه داد: در بحث آمارگیری ممکن است خطاهای زیادی به علت عدم آموزش کافی آمارگیر، خطاهای سهوی و عدم مسئولیت پذیری رخ می دهد اما در ثبت وقایع حیاتی امکان خطا و سلیقه نگری وجود ندارد و مبنا برای درک بیشتر تحولات جمعیتی در جامعه است.

ناظری پور با بیان اینکه ثبت وقایع حیاتی هشدارهای زیادی را به جامعه می دهد، اظهار کرد: جهش چاقی که در سال 96 افزایش یافته، تأثیرات مخربی بر جامعه خواهد گذاشت و با توجه به شعار پیشگیری بهتر از درمان است بهترین راه این است که از طریق فرهنگ سازی، پیشگیری شود.

وی افزود: متأسفانه آمارهای ضد و نقیض باعث شده که سیاستگذاری های بهداشتی دستخوش تغییر و تحول شوند و با توجه به این موضوع باید سیاستگذاری ها اصلاح یا تغییر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 10.2 درصدی واقعه ولادت در همدان

کاهش 10.2 درصدی واقعه ولادت در همدان