مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 13:152017-10-22اقتصادي

ماندگاری دلار بالای 4000 تومان صحت ندارد


مسعود کرباسیان می گوید این سخنان که این روزها مطرح می شود مبنی بر اینکه برنامه دولت این است که دلار را در بالای 4000 تومان ثابت نگه دارد صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر امور اقتصادی و دارایی در اولین همایش مولدسازی و مدیریت دارایی های دولت که امروز 30 مهرماه در مرکز همایش های رازی برگزار شد، درباره اموال دولت چنین گفت: اموال دولت مانند یک کوه یخ می ماند که فقط یک دهم آن از آب بیرون و قابل مشاهده است و اکنون دولت در حال شناسایی اموال خود است که برآوردی داشته باشد از اینکه مجموع دارایی های آن چقدر ارزش دارد.

او به موضوع بدهی دولت هم اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت بدهی دولت باید این نکته مورد توجه قرار گیرد که قاعدتا این میزان از اموال دولت نباید باعث می شد که دولت این قدر بدهی داشته باشد.

وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه ساماندهی اموال و دارایی های دولت هم در قانون اساسی ذکر شده و هم در سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده است، اظهار کرد: در دولت دوازدهم پیوست احکامی که از سوی رییس جمهوری به وزارت اقتصاد صادر شده بود، این موضوع در اولویت داده شد و تاکید شد که باید با در نظر گرفتن اموال دولت برنامه ها اجرا شده و گزارش کار ارائه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماندگاری دلار بالای 4000 تومان صحت ندارد

ماندگاری دلار بالای 4000 تومان صحت ندارد