مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 13:152017-10-22سياسي

شناورهای جدید در راه اورژانس کشور/مذاکره برای حفر تونل و اتصال مترو به بیمارستان ها


سرپرست سازمان اورژانس کشور ضمن اشاره به اقدامات انجام شده جهت توسعه اورژانس کشور، گفت: جهت توسعه خدمات اورژانس در بخش ریلی، مذاکراتی را با مترو، - راه آهن و سازمان پدافند غیرعامل انجام داده ایم تا برخی ایستگاه های مترو با تونل به بیمارستان های تروما متصل شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر پیرحسین کولیوند در همایش آموزشی اورژانس ویژه روحانیون مساجد، با بیان این مطلب، افزود: به برکت نظام جمهوری اسلامی و حمایت و نگاه ویژه وزیر بهداشت در طرح تحول سلامت، اورژانس کشور با تغییرات اساسی و بنیادی روبرو شد.

قبل از طرح تحول سلامت، آمبولانس های کشور فرسوده و غیر قابل استفاده بود و در طرح تحول سلامت، تعداد آمبولانس های کشور به 4600 دستگاه رسید.

کولیوند اظهار داشت: قرارداد خرید 400 دستگاه آمبولانس جدید دو هفته پیش منعقد شد و خوشبختانه مجوز خرید 1000 دستگاه آمبولانس جدید دیگر از دولت گرفته شده که با این حساب تعداد آمبولانس های کشور به 6 هزار دستگاه افزایش می یابد.

وی با اشاره به وجود 2300 پایگاه زمینی اورژانس در کشور، یادآور شد: برای کاهش زمان رسیدن به بالین بیماران و مصدومان، اورژانس هوایی در کشور راه اندازی شد و توسعه پیدا کرد.

در حال حاضر 33 پایگاه اورژانس هوایی در کشور فعال است و طی یکماه آینده، سه پایگاه هوایی اورژانس در ایرانشهر، سمنان و گرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناورهای جدید در راه اورژانس کشور/مذاکره برای حفر تونل و اتصال مترو به بیمارستان ها

شناورهای جدید در راه اورژانس کشور/مذاکره برای حفر تونل و اتصال مترو به بیمارستان ها