مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 13:012017-10-22بين الملل

تحویل عناصر داعشی؛ راز حضور وزیر سعودی در رقه سوریه


منابع مطلع در شمال سوریه، می گویند وزیر سعودی تحت پوشش مباحث بازسازی سوریه، دستکم 30 نفر از اتباع سعودی داعش در رقه را تحویل گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل "، منابع وبگاه خبری العربی الجدید از داخل شهر و استان رقه تاکید کردند خبری از بازسازی این شهر نیست و رهبران کُرد در سوریه به دنبال گسترش نفوذ خود در این استان اکثریت عرب نشین هستند و از همین رو نقشه های جدیدی برای نفوذ آتی خود طراحی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالعربی الجدید سفر غیر منتظره ثامرالسبهان وزیر مشاور پادشاه عربستان در امور خلیج (فارس) به همراه برت مک گورت فرستاده ترامپ به منطقه و هماهنگ کننده ائتلاف بین المللی ضد داعش به رقه در سوریه نیز با توطئه هایی که برای این منطقه تدارک دیده شده می تواند همخوانی داشته باشد.

یک منبع خاص در رقه که خواست نامش فاش نشود گفت، وزیر سعودی مسیر خطوط نظامی ائتلاف یعنی یا از عراق یا اردن را برای رسیدن به رقه طی کرد و او از ترکیه وارد رقه نشده است.

این منبع افزود: هدف اصلی وی از سفر به رقه اعلام کمک به آوارگان رقه نبوده بلکه برای تحویل گرفتن شماری از عناصر سعودی داعش به آنجا رفته بود که شمار آنها بین 20 تا 30 نفر خوانده است.

این منبع تاکید کرد: سبهان در حین اینکه عناصر دارای تابعیت سعودی داعشی را تحویل می گرفت وعده کمک به بازسازی و اجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل عناصر داعشی؛ راز حضور وزیر سعودی در رقه سوریه

تحویل عناصر داعشی؛ راز حضور وزیر سعودی در رقه سوریه