مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 12:152017-10-22اقتصادي

توانایی کسب درآمد 24 میلیاردی از پارک های حاشیه تهران


رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: تهران می تواند روزانه 24 میلیارد از پارک های حاشیه تهران کسب درآمد کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، محمد علیخانی در پانزدهمین جلسه شورا در جریان ارائه این گزارش اظهار کرد: ضروری است در بخش هوشمندسازی به سمت ارتقای کیفی ساختاری، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و افزایش بهره وری از سیستم ها حرکت کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به منابع درآمد پایدار در شهر تهران گفت: در این بخش می توانیم اقدامات گسترده ای انجام دهیم که راهکارهای آن هم مشخص است؛ به همین جهت از شهرداری تهران تقاضا داریم به صورت لوایح منابع درآمدی پایدار را به شورا ارائه کرده و یا اعضای شورا در قالب طرح این منابع درآمدی پایدار را ارایه کنند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: با احتساب وجود یک میلیون فضای پارک حاشیه ای در شهر تهران و در نظر گرفتن مبلغ 2000 تومان به ازای هر ساعت پارک خودرو، ما می توانیم روزانه 24 میلیارد تومان از پارک حاشیه ای درآمد داشته باشیم.

علیخانی گفت: همچنین اخذ عوارض استفاده از زیربناها و حمل و نقل شهری از دیگر منابع درآمدی است که بر این اساس می توانیم عوارض خاصی برای معابر خاص پل ها و تونل ها دریافت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانایی کسب درآمد 24 میلیاردی از پارک های حاشیه تهران

توانایی کسب درآمد 24 میلیاردی از پارک های حاشیه تهران