مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1396 ساعت 11:502017-10-22اقتصادي

آغاز برداشت چغندرقند از اراضی کشاورزی استان قزوین


مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: برداشت محصول چغندرقند از سطح 3084 هکتار از اراضی کشاورزی این استان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، فرزاد خوش اخلاق بابیان این که برداشت محصول چغندرقند از سطح 3084 هکتار از اراضی کشاورزی این استان آغاز شده است، پیش بینی کرد: در سال زراعی جاری بیش از 120 هزار تُن چغندرقند از مزارع استان برداشت و تحویل کارخانه شود.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام بخش مدیریت کشاورزی کارخانه قند قزوین، تحویل چغندرقند از زارعین استان از تاریخ بیست ویکم مهرماه سال جاری آغازشده و روزانه بین 150 تا 200 کامیون محصول چغندرقند قابل خریداری است.

خوش اخلاق تصریح کرد: با توجه به این که روزانه حدود 70 کامیون از محصول چغندرکاران استان خریداری می شود برنامه ریزی شده که حداکثر زیر 24 ساعت زمان تحویل باشد.

به گفتهٔ وی، در هر شبانه روز حدود 60 کامیون چغندرقند از سایر استان های کشور تحویل کارخانه قند می شود.

خوش اخلاق زمان تحویل چغندرقند زارعین را، 8 صبح تا 8 شب برای تحویل محصول چغندرکاران استان قزوین و 8 شب تا 8 صبح را برای سایر استان ها ذکر کرد.

به گفتهٔ وی، با توجه به درجه حرارت موجود، از ابتدای آبان ماه میزان خرید این محصول افزایش می یابد و چغندرقند تولیدی به صورت سیلوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز برداشت چغندرقند از اراضی کشاورزی استان قزوین

آغاز برداشت چغندرقند از اراضی کشاورزی استان قزوین